nedjelja, 13. prosinca 2015.

Moj hobi


Moj hobi je nogomet. Bavim se njime od malena. Nogometom se bavim iz razloga što je to jako zabavna, ali ne i jako zahtjevna igra. Cijelo slobodno vrijeme u danu potrošim na igranje nogometa. Najdraži igrač profesionalnog nogometa mi je Cristiano Ronaldo, a ujedno i najraži klub Real Madrid. Prije sam trenirao nogomet u klubu NK Top Kerestinec, ali sam prestao s treningom. Htio bi igrati poput C. Ronalda. Htio bi jednog dana igrati za Real Madrid. Moj hobi, osim nogometa, je vožnja biciklom. Bicikliranjem se bavim zbog rekreacije,ali ne tako često, ali je jednako zabavno kao igrati nogomet. Volim se baviti sportovima pa mogu reći da imam jos mnogo hobija.

Broj komentara: 10:

  1. Burić nisam mislio da voliš voyiti bicikl haha

    OdgovoriIzbriši
  2. lepo lepo samo me iznenadilo sto nisi za barcu

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se post i samo nastavi tako sa svojim hobijima.

    OdgovoriIzbriši
  4. čudno da nisi za barcelonu, jedan od rijetkih haha

    OdgovoriIzbriši
  5. Da i meni je čudno al gle za ljubav se gine ovo je samo sitnica!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sliek mi se jako sviđaju, ali mislila sam da imaš više hobija???

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislil sam da si za barcu jel sam te vidio u barcinom dresu ???

    OdgovoriIzbriši
  8. ipak si u krvi za real hahahhah post mi se sviđa

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično, vidi se da si se potrudio/la, svaka čast jako je zanimljivo i poučno:)

    OdgovoriIzbriši